Fit omlet budyniowy

Fit omlet budyniowy

Kolejny przepis, który można zaliczyć do prostych, smacznych i niskokalorycznych. Można go włączyć w  dietę odchudzającą, ale sprawdzi się świetnie również dla tych, którzy po prostu chcą jeść zdrowo i smacznie. Dodatkowym plusem jest to, że nie wymaga wielu składników oraz to, że najprawdopodobniej wszystkie znajdują się u Ciebie w domu 😉

Przepis na omlet budyniowy

Składniki

– 2 jajka
– 1 opakowanie budyniu waniliowego bez cukru (35 lub 40 g)
– 1 łyżka erytrolu*
– ½ łyżeczki oliwy (lub innego tłuszczu) do smażenia

Sposób przygotowania

Zmiksować dokładnie 2 jajka, proszek budyniowy i erytrol. Na patelni rozgrzać oliwę z oliwek. Wlać masę na omlet na patelnię. Smażyć około 2-3 minuty na jednej stronie pod przykryciem. Jeśli wierzch omleta się nie zetnie, obrócić na drugą stronę i smażyć około 1 minuty „na małym ogniu”.

*Jeśli nie posiadasz erytrolu, możesz z niego zrezygnować i dodać więcej „słodyczy” do środka omleta, np. trochę miodu, banana czy innych owoców. Myślę, że obłędnie będzie smakować również dodatek roztopionej kostki ulubionej czekolady 😋

Omlet budyniowy można podawać z różnymi dodatkami. Ja pokochałam połączenie jogurtu naturalnego z erytrolem oraz owocami jagodowymi (mrożonymi, chociaż w sezonie świetnie sprawdzą się świeże).

Cały omlet bez dodatków ma jedynie 330 kcal i aż 15 g białka. Bez problemu można go „wliczyć” w każdą dietę redukcyjną. A jeśli się nie odchudzasz, to możesz poszaleć z dodatkami bez wyrzutów sumienia 😉

Chcesz wypróbować inne przepisy na omlet? Trochę tego u mnie już było, wiec w ramach przypomnienia wrzucam kilka odnośników ➡️ omlet czekoladowy (klik), szarlotkowy (klik), biszkoptowy (klik) lub owsiany (klik).

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.